نیکخو: قصد افزایش ارزش برند استقلال را داریم/ ارزشیابی کمپ حجازی پیشرفت خوبی داشته است

نماینده باشگاه استقلال گفت: می‌خواهیم عوامل دیگری را در ارزش‌گذاری قیمت برند باشگاه دخیل کنیم که همین عوامل قطعاً قیمت برند را بالا می‌برد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهمن نیکخو، نماینده باشگاه استقلال، پس از اتمام جلسه خصوصی‌سازی سرخابی ها که امروز که در محل ساختمان این باشگاه با حضور نمایندگان سازمان خصوصی سازی، وزارت ورزش و جوانان و باشگاه پرسپولیس برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه امروز، جلسه آنچنانی نبود. جلسه امروز با حضور کارشناسان رسمی دادگستری برگزار شد و پیرامون فرآیند ارزشیابی برند باشگاه، علامت تجاری، ارزش ورزشگاه مرغوبکار و کمپ مرحوم حجازی بحث کردیم.

نیکخو: قصد افزایش ارزش برند استقلال را داریم/ ارزشیابی کمپ حجازی پیشرفت خوبی داشته است

اراده وزارت ورزش برای هموار شدن خصوصی سازی است

او افزود: به یک توافق کاری رسیدیم و مشخص کردیم که مسیرمان به شکلی مهندسی شود تا کار ارزشیابی با سرعت بیشتری انجام شود. اراده وزارت ورزش برای هموار شدن خصوصی سازی است و امیدوارم بتوانیم این ٢ باشگاه را در فرآیند واگذاری در بورس و یا فرابورس طبق شرایط شان قرار بدهیم. نیاز بود که چنین جلساتی را با کارشناسان داشته باشیم و این افراد رسماً از سوی شورای کارشناسان به ما معرفی شدند. این افراد اشراف کاملی بر موضوع واگذاری داشتند و ما از آن‌ها خواستیم که چنین جلسه‌ای را برگزار کنیم.


بیشتر بخوانید:سعادتمند: اختلافی بین اعضای هیئت مدیره استقلال وجود ندارد/ قیمت نشان تجاری باشگاه بیش از هزار میلیارد تومان است


ارزشیابی کمپ  حجازی پیشرفت خوبی داشته است

نیکخو افزود: همکاری خوبی بین ما، سازمان خصوصی سازی و وزارت ورزش انجام شده است. می‌توانم این امیدواری را بدهم که کار به خوبی پیش می‌رود. حتی در بحث ارزشیابی کمپ مرحوم ناصر حجازی پیشرفت خوبی داشتیم و این کار در اولویت قرار گرفته است. قیمت‌گذاری برند نیز با توجه به جلسه‌ای که با دوستان داشتیم، با سرعت بیشتری انجام می‌شود و امیدوارم که طی یکی دو هفته آینده، خبر‌های خوبی از این موضوع مخابره کنیم.

به برخی اعداد نزدیک شده‌ایم

نماینده باشگاه استقلال درخصوص نرخ قطعی کمپ مرحوم ناصر حجازی بیان داشت: برای اینکه بتوانیم به قیمت قطعی برسیم باید مقدماتی را طی کنیم که این موضوع را کارشناسان امروز بررسی کردند و این کار به نوعی ادامه جلسات هفته گذشته بود. آرام آرام به یک اعدادی نزدیک‌تر می‌شویم.

قصد افزایش ارزش برند استقلال را داریم 

او در خصوص اظهارات سعادتمند که گفته بود ارزش برند باشگاه استقلال بیش از هزار میلیارد تومان است، گفت: شاید به این دلیل سعادتمند چنین حرفی را زده است که طبق ارزشیابی سال گذشته، چنین رقمی برای برند باشگاه پرسپولیس مطرح شده بود. برند باشگاه استقلال هم در همین حدود سال گذشته ارزش گذاری شده بود، اما امسال، سال دیگری است و می‌خواهیم عوامل دیگری را در ارزش‌گذاری دخیل کنیم که همین عوامل قطعاً قیمت برنده باشگاه استقلال را بالا می‌برد. امروز در جمع کارشناسان، کادری ۵ نفره حضور داشتند. کارشناسان مربوط به امور بازرگانی،  ورزش، حسابرسی و دیگر کارشناسان که فکر می‌کنم تیم کاملی را تشکیل می‌دادند.

نیکخو: قصد افزایش ارزش برند استقلال را داریم/ ارزشیابی کمپ حجازی پیشرفت خوبی داشته است


بیشتر بخوانید:جلسه خصوصی سازی ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس برگزار شد


برخی از بدهی‌های استقلال قطعی نیست

نیکخو در مورد ارقام بدهی باشگاه استقلال و تاثیر این موضوع در ارزش‌گذاری نهایی برای ورود این برند به بورس، اظهار داشت: در تلاش هستیم که تیم خودمان را در این بخش تقویت کنیم. مذاکراتی را هم با تیم جدیدی که بتواند کمکی در این مسیر به ما بکند، انجام داده ایم و باید دفاع مستحکم تری را در کمیته مربوطه داشته باشیم. چرا که بخشی از این بدهی‌ها هنوز نهایی نشده است. امیدواریم که بتوانیم دفاع کنیم و بخشی از این بدهی‌ها را ندهیم.

وزارت ورزش در جریان قرارداد با کارگزار است

نماینده باشگاه استقلال در خصوص قرارداد اخیری که این باشگاه با کارگزار انجام داده و شایعاتی که پیرامون اختلاف بین اعضای هیئت مدیره برای این قرارداد به گوش می‌رسد، تصریح کرد:  نباید درباره چنین موضوعی توضیح بدهم، اما تا جایی که در جریان هستم، فضایی که در هیئت مدیره باشگاه استقلال وجود دارد، همان چیزی نیست که به آن دامن زده می‌شود. فضای به وجود آمده یک فضایی است که در آن نقطه نظرات کارشناسی گفته می‌شود. ممکن است یکی از اعضا نظری داشته باشد مبنی بر اینکه فلان رقم، اگر به عدد دیگری تبدیل می‌شد، ممکن بود شرایط بهتری را برای باشگاه ایجاد کند. این‌ها موضوعاتی است که در درون هیئت مدیره بررسی شده است و اصل قضیه مربوط به مباحث کارشناسی در خصوص این قرارداد بود. قرارداد مذکور در بالاترین سطح وزارت ورزش بررسی شد. همچنین از سوی معاونت حقوقی وزارت ورزش مورد تایید قرار گرفت. معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در این مسیر کاملاً اشراف دارد  و بحث خاصی در این قضیه وجود ندارد.


بیشتر بخوانید:رمضانی: امکانات لازم بهداشتی برای برگزاری ادامه لیگ برتر فوتبال وجود دارد؟


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار